2014. május 18., vasárnap

Végül érem nélkül :)

Mint írtam, 2 hete, vasárnap volt az első versenyem, ahonnan végül is érem és oklevél nélkül távoztam. Gondoltam a következő napokban tudatják velünk hol lehet felvenni azt, ami a versenyzőknek jár.

Hétfőn figyeltem az esemény weboldalát, a Fb oldalát, de sajnos, a képeken és az eredményeken kívül semmi új infó nem jelent meg. 
Hétfőn este kaptam egy emailt a főszervezőtől, amiben mindenkit arról értesítettek, hogy a rossz idő miatt a különdíjakat nem tudták átadni és tombolát nem tudták megtartani, így e-mailben lehetett választani, hogy mit kérünk. Volt 4 féle nevezés és vagy 4 féle futócucc (nadrág, felső). A határidő péntekig volt, azaz május 9-én déli 12 óráig. Azonnal elküldtem a válaszomat.
Kedden elkezdtem lépéseket tenni. Írtam az esemény weboldalán található nyomtatvány útján. Választ nem kaptam. Írtam a főszervező email címére, választ nem kaptam. Felhívtam az egyik partner rendező mindkét telefonszámát (többször is), egyiket sem vették fel. Írtam üzenetet az egyikre, választ nem kaptam. Írtam az esemény Fb oldalára, választ nem kaptam. Próbáltam betagelni a főrendező személyt, nem lehetett. Utána megláttam, hogy lesz egy karitatív sportrendezvény és a futás főrendezője is ott lesz. Írtam az esemény Fb oldalára és betageltem a főrendezőt, válasz nem jött. Megkerestem 2 ismerősömet, gondoltam hátha van nekik ismerősük, akinél lehetne érdeklődni, de sajnos ők sem tudtak segíteni. Nyomoztam még kicsit (ezt nem részletezném), de sajnos ez sem járt sikerrel. Még egyszer írtam a weboldalra, de onnan sem jött válasz. Feladtam.

Azóta eltelt pontosan 2 kerek hét. Válasz sehonnan sem érkezett. A tombola eredménye is ismeretlen. Többen kérdezték, hogy megvolt már a húzás? Emailben értesítenek? Hol lehet megnézni, hogy ki mit nyert? Választ senki nem kapott :)

Most már elkönyveltem, hogy ez van. Lemondtam az éremről. Az okleveleket közben feltöltötték a weboldalra, azt ki fogom nyomtatni.

Nem az éremért futunk, tudom. Amúgy nem vagyok éremvadász, azt már tudjátok. Ha az lettem volna, összehajkurásztam volna az összes lehető versenyt, de én nem ezért futok. Csupán az fáj(t), hogy ennyire semmibe veszik az embert. Többen tettek fel kérdést a Fb oldalon, de választ majdnem senki nem kapott, pedig azóta is posztoltak folyamatosan mindenfélét. Tehát lezajlott a verseny és ennyi. Mehet mindenki, amerre lát, mert ők többet már nem foglalkoznak vele. 

Túltettem magam rajta. Csak azt látom, hogy mit kell tennem, hogyan tudnék fejlődni és azt, hogy amit elérek, az az enyém. Az érmet el lehet venni tőlem, de a futást nem :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése