2014. június 26., csütörtök

Végül mégis éremmel

Kicsit elhanyagoltam a blogot, de nem ok nélkül, de erről majd egy másik bejegyzésben fogok írni. Most viszont tartozom azzal, ami még a versenyhez kapcsolódik. 


A verseny után 24 napra rá sikerült végül felvenni a Finisher érmet. Közben kisorsolták a speciális nyereményeket és volt szerencsém nyerni egy nagyon vagány technikai pólót. Ezzel együtt megkaptam az érmem is. Azt már nem mondom el, hogy még ők tettek nekem szemrehányást azért, mert nem kértem a verseny befejeztével az érmet. Szerencsére van egy jó tulajdonságom: mielőtt leüvölteném valakinek a fejét, előbb veszek egy mély lélegzetet és az alatt gondolkozok. Így nem üvöltöttem, de a véleményem megmaradt. Azt hiszem erről nem fogok többet írni. Felejtsük el.


Annyit még azért megírok, hogy a szervezővel beszélgetve említettem, hogy jó lenne 10 km-es táv is a meglévők mellé. Kiderült (beismerte), hogy ők a félmaratont és a maratont promoválják, a többi versenyszám (jelen esetben az 5 km, ami valójában 6,76 volt) csak azért van, hogy vonzza a népet.  Mondtam a szervezőnek, hogy ok, hogy félmaraton és maraton, de a futás nem a félmaratonnal kezdődik, se a maratonnal, ahhoz fel kell nőni. És amíg odáig fejlődünk, addig ne versenyezzünk? Erre nem tudott válaszolni. Itt most ecsetelhetném a miérteket, de kár is. Aki kicsit használja az eszét, az tudja, hogy jól jönnének az apróbb távok. 


Akkor eléggé felbosszantott a dolog és elhatároztam, hogy jövő tavasszal félmaratont fogok futni. Másnap már tudtam, hogy elég kevés az esélye annak, hogy biztonságosan fel tudjak készülni úgy, hogy jó eredményt érjek el. Az mondjuk nem kérdés, hogy le tudom futni, mert tuti le fogom tudni futni jövőre, de nekem egyáltalán nem mindegy, hogy milyen idővel és az sem, hogy utána boldog leszek és csak pár óráig fáradt, vagy pedig 3 óra alatt futom le és utána a mentő visz el. 


Szóval egyelőre marad a félmaraton váltó (ha nem lesz 10 km-es táv). Ez a cél.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése