2013. június 20., csütörtök

Meg van az első drukkolóm :)

Ma nagyon poénosra sikerült a futásom. Megint a rövid kört futottam, ami a tömbházak közötti kis fákkal beültetett, árnyékos rész körül van. A negyedik körnél hallom, hogy valaki az ablakból kommentál, de nem figyeltem rá. Már az elején megtanultam, hogy az út és a teljesítményem a fontos, nem figyelek oda a beszólásokra, a bámuló szemekre. Az ötödik körnél már érthetőbb volt a szöveg. Egy öreg bácsi románul mondta nekem, hogy: „Bravó neked, még 3 kör és mehetsz haza”. Majdnem kirobban felőlem a röhögés, de tartottam magam, nem akartam elrontani a dolgot. Egyébként az volt a vicces, hogy kb. 3 kör volt nekem még hátra, de az öreg ezt nem tudhatta. A hatodik körnél már figyeltem és mosolyogtam, mert tudtam, hogy megint fog valamit kommentálni. Hát az öreg tapsolt és megkérdezte mennyi van még, mire mondtam neki, hogy még 3 kör. Hallottam, hogy az öreg mondd, valami olyasmit mondott, hogy jól csinálom, ügyes vagyok stb. Minden további körnél így brávózott, aztán az utolsó körnél elköszöntem tőle :)

Azért ez jól esett, mert mégis jobb, mint amikor valami ocsmány szöveggel illetnek, de remélem nem lesz ott minden alkalommal, mert azért az idegesítő lenne. Bár nagy az esély rá, mert ebben a korban az ember már nem tud aludni és soknak az egyedüli szórakozás az, hogy bámul ki az ablakon. Máskor is láttam már, hogy öregek néztek az ablakból, de még így nem szólt hozzám senki.

Jól ment ma a futás, bár pontos adatokat nem tudok. Az a baj az ilyen kicsi hülye körökkel, hogy az elején egy darabog figyelem, számolom, aztán elkalandozik a figyelmem és már nem tudom mennyit futottam le. Ma is így jártam. Egy adott pillanatban nem tudtam már, hogy hat volt, vagy hét, így mentem tovább, már figyelmesebben számolva.

Végül azt hiszem így történt ma:
Distance 4.22 km
  • Duration 30m:49s
  • Avg. Speed 7:18 min/km
  • Calories 350 kcal
  • Avg. Heart Rate 163
  • Max. Heart Rate 182
Ez így 9 kör, mert a 10 körrel már valami 6:40-es tempó jönne ki, ami szerintem nem reális, ilyen távon én még nem vagyok ennyire gyors. De majd leszek!!! :) Máskor valami jobb megoldást kell találnom, mert már többször jártam így, hogy nem figyelek oda és nem tudom mennyit futottam.

Ebbe a 30 percbe kétszer sétáltam bele, összesen 50 mp volt a kettő. Meglepően jó, szerintem. Most így azért visszagondolva nem tudom mi a fene volt velem, hogy nem tudtam megcsinálni az edzéstervet. De ha jól belegondolok, már majdnem a végén járok, mert ha sikerül a 40 percet lefutni egyben, akkor az már simán 5 km.

Most lesz egy kis kiesés, mert a hétvégén nem tudok futni. Az ugrókötelezésen még gondolkozom, mert eléggé megerőltető, és ha megint jelentkezik az a fájdalom, azt ki kell pihenni és az tuti a futás rovására megy. 

És végül íme a legfinomabb reggeli: 

 

1 megjegyzés:

  1. Nagyon ügyes vagy, már vártam, hogy mi van a futásoddal. Istenien finom egy ilyen reggeli. Mi is hasonlókat eszünk.

    VálaszTörlés