2013. szeptember 1., vasárnap

Futás zene nélkül

Egyszer kipróbáltam, de nem volt valami jó hatással rám, így hanyagoltam. Azt mondtam, hogy majd, mikor már annyira rutinos futó leszek, hogy nem kell a pulzust figyelnem, akkor előveszem a zenét.

Ma nem tudom mi ütött belém, de gondoltam unaloműzés gyanánt futás közben jó lesz a zene. Rosszul gondoltam ám :). Elindultam futni és tényleg nem figyeltem a pulzusom, de a zene sem esett jól, idegesített. 3 percnél bele kellett sétálnom, pedig a pulzusom nem volt nagy, de éreztem, hogy jó lenne. Aztán futottam még vagy 4 percet, utána ismét belesétáltam, kikapcsoltam a zenét és végül 2 km után megálltam. Éreztem, hogy jobb nem erőltetni. Nem sietek sehova. Szép lassan hozzászokok ismét a futáshoz, mert ez a két hét kiesés bizony megérződik.

Amikor itthon berajzoltam a térképet és felvittem az endora, akkor láttam, hogy bizony eléggé vágtázhattam, mert 2 belesétálással is 6:55-ös tempó jött ki.

Holnap este is ki szeretnék menni egy max. 20 perces átmozgató futásra, aztán szerdán, ha minden jól megy, akkor szerdán jöhet a 35 perc.

Szóval fusson zenével az, aki el tudja magát határolni a ritmustól. Nem nekem való, nem vagyok én még felkészülve rá :) Ha mindenképp valamit hallgatni akarok, akkor le fogok tölteni valami olasz hangoskönyvet és az majd megteszi. Azt hiszem Camilleri Montalbanoja meg fog felelni Camilleri hangjával. Imádom mindkettőt és az öreg nagyon szépen tud mesélni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése