2014. február 26., szerda

Megint haragban vagyok a mérleggel

Na nem azért, amiért a legtöbben szoktak. Nekem nem mutat sokat, hanem egyáltalán nem mutat semmit. Tavaly cseréltem benne elemet. Most kapcsolom ki s be, de meg sem moccan a kijelzője.

A digitális kütyűk világában mindig visszatérek a régi mérlegemhez. Az még nem hagyott cserben. Nem tudom mennyire pontos, biztos vannak eltérések, pár deka, de még mindig mutatja a súlyom. 

Még nem tudom mitévő legyek, de azt hiszem hagyom a digitális mérleget pihennei. Lehet majd veszek egy elemet, de ha az sem hoz eredményt, akkor ennyi. Nem veszek új mérleget. Nekem a kb. mérés is elég. Nem kell dekára pontos mérés. Érzem én mennyi az annyi (kb.) :)

1 megjegyzés:

  1. Titanium Bars | Titanium Art
    TITNIA · mens titanium braclets TITNIA · TITNIA · TITNIA · TITNIA titanium bikes · titanium studs TITNIA. TITNIA · TITNIA. TITNIA · TITNIA. TITNIA · TITNIA · TITNIA. TITNIA · TITNIA. TITNIA. TITNIA. TITNIA. TITNIA. TITNIA. TITNIA. TITNIA. TITNIA. TITNIA. TITNIA. TITNIA. TITNIA. titanium trimmer TITNIA. TITNIA. TITNIA. TITNIA. TITNIA. TITNIA. TITNIA. TITNIA. TIT titanium teeth dog

    VálaszTörlés