2014. március 2., vasárnap

Az idei cél

Az törtönt, hogy beneveztem életem első futóversenyére, ami május elején lesz. Én az 5 km-es távon fogok indulni, ha minden jól megy.

Az a gond, hogy még nincs leszögezve a helyszín. A tavaly a városközpontban zajlott az esemény, de az idén felmetült egy másik helyszín is, ami nekem nem nagyon tetszik. Aszfalton esőben is lehet futni, ott noncs akadály, de a másik helyszín egy terep - salakos pálya lenne. 

Tegnap elmentünk megnézni. Én még sosem futottam se terepen, se rekortánon, se máson, csak aszfalton. Nem zárkózom el semmi elől, de azért tartok tőle, ugyanis terepen, ha esik az eső akkor dagonyázás lesz, nekem pedig nincs terepfutó cipőm. Ha jól saccoltam a helyszínt, és az, amin a tegnap futottam, akkor az nagyon pocsék. Valamikor salakos volt, de az a valamikor nem tudom mikor lehetett. Most egész nagy kráterek vannak, amiket törmelék kővel tömtek be. Ott, ahol még van némi salak, az földdel keveredik, ráadásul keskeny nagyon ez az út, a széle kővel van kirakva. Őszintén nem tudom hogy lehet ott lefutni a félmaratoni távot, a maratoniról nem is beszélve (az idén az is lesz).

Egyébként a verseny jó lesz, a nevezési díj minimális, benne van a chip bérleti díja, érmet is adnak, hozzá pedig emléklapot és a nevezési díj jótékonysági célra megy. 

A távot most is le tudom futni, azzal nem lesz gond, viszont az időn javítani szeretnék, sokat. Van rá 2 hónapom, szóval lesz időm felkészülni.

1 megjegyzés:

  1. Nagyon jó cél, szurkolok, hogy minél jobb eredménnyel végezd. Reménykedjünk, hogy a verseny az aszfalton lesz.

    VálaszTörlés