2013. július 17., szerda

Akadály

A mai futásom eléggé rövidre és viharosra sikerült. 40 perc helyett csak 22 lett, amire egyáltalán nem vagyok büszke.

Az utóbbi időben egyre többször kerültem olyan helyzetbe, hogy kutyával kellett szembeszállnom, okosan kellett döntenem, hogy elkerüljem a harapást. Ma a megszokott útvonalamon nagy kutyaugatás fogadott. Több kutya is volt ott, több csoportban. Múlthéten utánam iramodott egy kutya, nem néztem ki sok jót belőle, így a pillanat töredéke alatt visszafordultam és dobbantottam egy nagyot a lábammal, amitől a kutya megijedt és elment más irányba. Később megint elém került, de akkor már tartott tőlem.

Már kezd idegesíteni a helyzet és nem tudom mit csináljak. Több útvonalat próbáltam már, de mindig akadnak kutyák. Megérdeklődtem a paprika sprayt, nem drága, könnyen be lehet szerezni de valahogy nem visz rá a lelkiismeret, hogy ilyesmivel futkározzak.

Próbálok nem fóbiás lenni és valami megoldást találni, de nem rózsás a helyzet.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése