2013. július 18., csütörtök

Gerinctorna Almássy Csillával

Almássy Csilla gerinctorna oldalát ajánlom nektek is. Két videó van rajta. Az egyik egy reggeli gerincátmozgató torna, ami segít egy kicsit mozgásba hozni a merev testet. 

A másik egy első látásra könnyűnek tűnő torna, ami valójában elég kemény, főleg az egyensúly résznél. Nekem elég sokat javult az egyensúlyom mostanság és azért a lábizmaim is fejlődtek, de bizony megbillentem :), szóval csak óvatosan. 

Én ezt fogom végezni minimum heti háromszor, de az is lehet, hogy naponta.

3 megjegyzés:

  1. Köszönöm szépen, ezt ki fogom próbálni.

    VálaszTörlés
  2. Kipróbáltam, nagyon jók, beépítem a tornámba, nagyon köszönöm.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Rita, örülök, hogy tetszik. Én is csinálom, már negyedik napja és mondhatom, hogy nagyon jó. Egy dologra mindig vigyázz: amikor a térdedre kell támaszkodni, ott mindig vigyázz, hogy a térded fölé tedd a kezed, a térdkalácsod fölé.

      Törlés