2012. december 27., csütörtök

2013-as tervek

Nem kell megijedni, ez nem újévi fogadalom. Olyat én nem teszek, mert nem szeretem. Sokfelé látni nagy fogadalmakat, ígéreteket, aztán semmi se lesz belőle. Én inkább megfogalmazom magamnak mit szeretnék és (többnyire) ahhoz tartom magam.

Két fontos dolog van, amin szeretnék változtatni: a sport és az étkezés.

A sport: szeretnék javítani a fizikai erőnlétemen. A súlyom jó, ma megint elfelejtettem megméretkezni, de hamarosan megteszem, remélem. Az alakom is jó, nem mondom, hogy nem lehetne formálni rajta de én meg vagyok elégedve vele, viszont a fizikai erőnlétem kívánnivalót hagy maga után. El akarom kezdeni a sportot és rendszeresen edzeni. Egyelőre nem izomépítéssel fogom kezdeni. Valami olyat fogok választani, ami formába hoz, aztán súlyzózásról is lehet szó. Annak örülök, hogy megszoktam a gyaloglást és közszállítási eszközt csak akkor veszek igénybe, ha időhiány vagy az idő viszontagságai miatt nincs más kiút. Rezsit már kinéztem magamnak, mert nagyon jók az edzései. Azt terveztem, hogy nekifogok a 10 perces programjainak, ebből kettőt naponta, váltogatva. Na nem a  kick-box aerobikra gondolok, mert azt nekem nem szabad. Később pedig jöhetnek a hosszabb, nehezebb programok is. Találtam egy rakás jót a YouTube-on.

Az étkezés: Jó pont nekem a gyümölcsreggeli még akkor is, ha mostanában nem minden reggel eszek gyümölcsöt. Ez egy nagy siker számomra, megtartom. Ma ismét elővettem a zabpelyhet, natúr joghurttal fogyasztom reggelire vagy vacsorára. A kenyéren gondolkozom, eddig korpás kenyeret fogyasztottam, elég keveset, de szeretnék változtatni rajta. A teljes kiőrlésű kenyér a közeli pékségben nem a legjobb, ahányszor vettem mindig az volt az érzésem, hogy nincs kisülve, ezért lehet a magos kenyérre fogok rátérni. De még körülnézek, megnézem a kínálatot.

Szóval sport, sport, sport okosan.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése