2013. október 5., szombat

Rég nem írtam :)

Elég rázós időszakon vagyok túl és lehet még nincs vége. De én azért reménykedem :) 


A futás és mindenféle sport háttérbe szorult. Azon is gondolkodtam, hogy félbehagyom a futást, félreteszem a tavaszig, de valahogy nem volt szívem megtenni.


Szóval ma megint elmentem futni. 13 fok volt kint. Egész nap azon gondolkoztam, hogy mit vegyek fel, nem beszélve arról, hogy reggel - 5 fok volt. Még nem tudom mit kell felvenni ilyen időben, ezt még meg kell tanulni. Aztán hosszas vacillálás után kiszedegettem a ruháimat és felvettem a csodaszép kompressziós zoknimat is :D Reménykedtem, hogy a melegítő nadrágom futás közben nem libben fel annyira, hogy meglássák a "cuki" zoknimat. :) Szóval a zokni még most is túl vastag. Igazából nem értem milyen időre van ez tervezve. A felső része jó, azzal nincs gond, de a talpa kétszer olyan vastag, mint a felső. Most csak 2,4 km-t futottam. Az elején nem volt gond, de a vége felé kezdtem már érezni, hogy túl meleg. Azt hiszem ezt cipő nélkül kell viselni :P Szóljatok hozzá, akinek ilyen zoknija van. A tiétek is ilyen? Vagy csak én fogtam ki ezt a vastag darabot? Na mindegy. Majd jó lesz a hidegben.


Szóval elindultam futni. Igazából egy célom volt ma, az, hogy fussak. Az órát sem néztem, nem érdekelt az idő, néha azért megnéztem a pulzusom. Próbáltam visszaemlékezni óra nélkül, hogy milyen a jó tempó de láttam, hogy a pulzusom 160 fölött van, ami mondjuk nem csoda, mert ki vagyok esve a gyakorlatból. Időnkét lassítottam, de egyéb gond nem volt. Próbáltam okosan lélegezni, de nem tudom, ha sikerült. Baseball sapkával indultam végül, a füleim védetlenek voltak, a szél is fújt ... Lefutottam 5 kört és hazajöttem.  Gyorsan megcsináltam a nyújtást és lezuhanyoztam, majd ittam egy forró teát. Most ég az arcom és a torkomat is érzem, de remélem ez csak ennyi, ma el is múlik. 


Végül is számítok majd hűlésre, mert ez gyakorlatilag elkerülhetetlen, így edződik meg a szervezet. Na majd meglátjuk. 


A futás elég jól sikerült, ugyanis 6:34-es tempót futottam, ami jónak mondható.
Pénteken benéztem pár boltba, sapkát akartam vásárolni, de nem találtam megfelelőt.Nég megnézem máshol is.

Azon gondolkoztam, hogy a télire kellene valami alternatíva, mert a futás az nem lesz folytonos. Állítólag nagyon kemény tél lesz és ha nem tudok futni, akkor kell valami egyéb mozgás. Nem is a súlyom, hanem a  kondi miatt. Egyelőre Péntek Enikőre és Béres Alexandrára gondoltam, de majd meglátjuk.


Holnap is szeretnék futni, de ez attól függ hogy fogom érezni magam, mert az esetleges hűlés mellett női bajaim is lesznek. Szeretnék futni a 36-éves meggyilkolt anyuka emlékére és gyertyát gyújtani.







7 megjegyzés:

  1. Örülök, hogy írtál. Jó időt futottál. Vigyázz azért, hogy meg ne fázz. Itt nagyon hideg van, legalábbis én fázom.

    VálaszTörlés
  2. Örülök, hogy nem tedted félre a futást, és remélem szeretni fogod a téli futást.
    Az én zoknim is jó meleg, ami biztos jól fog jönni a hidegben. Érzem, hogy meleg, de nem vészes (pedig terep cipő, kevésbé szellőzik, mint a sima futócipők)., még csak büdös sem lett futás után. Eddig csak 3x-4x futottam benne és egyelőre hasznos jószágnak tűnik :-)

    VálaszTörlés
  3. Rita, vigyázok amennyire tudok és köszi az aggódást :)

    Sanyi, neked is köszi :) Most így visszanézve talán a téli futás nagyobb kihívás lesz mint az, hogy megtanultam futni. A zoknit meg majd meglátjuk hogy fog viselkedni télen. Nekem nincs terepcipőm, csak a szitás NB, szóval télen is ebben fogok futni, ha fogok :)

    VálaszTörlés
  4. nekem vékony a kompressziós zoknim, a CEP márkájú. Az aldis az vastagabb volt, de az folyton lecsúszott. Elvileg teljesítményfokozó, én csak versenyeken szoktam felvenni, de inkább hosszú távu versenyeken, ha pl. félmaratont futok. Egyébként sima zokniban futok.

    Örülök, hogy újra futócipőt húztál, csak így tovább!!

    VálaszTörlés
  5. Bambi, akkor én is csak versenyeken hordjam? Igaz, azokra a 2 km-ekre, amiket most futok, nem kell teljesítményfokozó :)

    VálaszTörlés
  6. Szerintem hobbifutásra felesleges, de döntsd el te, hogy mennyire kényelmes, milyen ha rajtad van stb. :)

    VálaszTörlés
  7. Az az igazság, hogy az ára miatt vettem meg. Akkor még nem tudtam, hogy ennyire vastag a talpa. Most, ha már megvan, télen, vagy hidegben fogom használni, mert csak akkor lehet.

    VálaszTörlés