2013. október 30., szerda

Ismét mérlegre álltam

Mostanában igen könnyen vettem a mérlegelést. Az utolsó 2013 szeptember 10 - én volt, 64 kg-t mutatott akkor a mérleg. Ma pedig 64,7 kiló voltam reggel, ami  az előzményekhez képest nagyon jó eredmény. Ez a következő hónap elejére visszamegy kb. 64 - re, mert ennek jó része víz.

Na jó, most lehet mosolyogni,  széles vigyor is megengedett, mert ugye minden kifogáskereső, önigazoló sikertelen fogyis ezzel ringatja magát, de a két évi mérések eredménye engem igazol :P Meglátjátok :D

Amúgy nem ez a 64,7-es szám a gond, hanem az, hogy hogy érzem magam. Az utolsó futásom alkalmával éreztem hogyan mozog a fenekemen és a combjaimon a "háj".  Jogos, megérdemlem! :D A tanácsadóm azt mondta, hogy ezt le fogom dolgozni amint ismét rendszeresen fogok futni és ezt én is tudom. 

Mától ismét folytatom a heti háromszori futást. Kicsit megint bekavart nekem ez a korán sötétedés, ezzel is meg kell majd barátkoznom, de ez van. Sok mindent megtanultam már a futás kapcsán, nagyon sok dolgot változtattam, remélem ez is megoldódik.

Szóval ez való nekem mára ÉS NEKED IS!!!!!

 

3 megjegyzés: