2013. november 21., csütörtök

A mai futás

Ma már az elején is figyeltem a pulzusom, amennyire lehetett, de ma sem lettem okosabb. Elindultam lassan és 01:30-nál 98-at mutatott, aztán 85-öt, ami gyakorlatilag lehetetlen.  Aztán beállt 150 - 160 körül, az emelkedő tetején volt 170 is, ami nem csoda. Itthon megnéztem mennyi a két érték és megint meglepődtem: avg 159, max 199. Na erről ennyit. Nem tudom mit gondoljak. Magyarázat lenne, mert  többször megijedtem, mert elég durván rám kiabáltak egy autóból, mert egy autó úgy behajtott előttem, hogy majdnem engem is elvitt stb. De mindegy, legközelebb jobban figyelek. 


Ma sapkával mentem és jó volt. Kicsit izzadtam, de nem fáztam. Viszont már jön a hideg, ezután még a kesztyű is kell majd. 


Annak ellenére, hogy megmondták ne foglalkozzak vele, mégis kicsit bosszant, hogy 1 percet lassult a tempóm a nyár óta. Elég nehéz sötétben futni, zavar a ruha is és talán le kellene adnom azt a plusz kilót, másfelet.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése