2013. november 29., péntek

Nincs igazság!

Hétfőtől termo sportruhát lehet majd kapni nálunk a Lidl-ben. Nekem jól jönne, mert a télu futóöltözékem még elég hiányos és most már itt a hideg is. 



És tessék, nézzétek miből lehet választani :D Megint PINK!!!! Nem értem miért nem képesek más színt is kínálni. Jó, hogy ez inkább bordó, de a térdénél pink és ráadásul a felső 3 színű. Muszáj lesz vennem, legalább nadrágot, mert ilyen áron nem lehet kapni sportruhát. 

Tiszta röhögés. Van egy állati pink zoknim, most lesz egy ilyen színű nadrágom is :) Szép lassan már nevezhettek rózsaszín párducnak is :)

5 megjegyzés:

  1. De, az és az is kell nekem, csak nem ilyen szín :)

    VálaszTörlés
  2. Vígasztaljon, hogy a pasi felső is hülyén néz ki :-D Ha felé öltözöl, nem mindegy, hogy milyen színű? :-)

    VálaszTörlés
  3. Igen, a pasi felső is úgy néz ki, mint valami pizsama :) És nem mindegy, mert ha már pénzt adok valamire, akkor az legyen olyan, ami tetszik, csak ez a hátránya az olcsó holminak, nincs miben válogatni.

    VálaszTörlés
  4. erre még bőven veszel fel mást is, sztem nem gáz. :) mondjuk nekem tschibos van, az fekete és szürke, úgyhogy könnyen beszélek. :D

    VálaszTörlés