2013. december 3., kedd

Megtört a jég

Ma -1 fokban futottam 35 percet, nagyis tempóban, de nagyon jólesett. A pulzusom is nagyon jó volt, el sem fáradtam. Azt hiszem megtartom ezt a tempót a tlire, mert nagyon jó. Ez tökéletes nekem.

Hogy miért tört meg a jég? Mert annak ellenére, hogy ma december 3-a van, mostanában lett csak hideg. Ma reggel - 7 fok volt, talán ez az eddigi leghidegebb idő, amit ezen a télen mértünk. És ma kimentem futni. Nem tudom hogy csináltam, de eleve nyugis tempót diktáltam magamnak és nem lihegtem, nem fáztam és nem fáradtam. Féltem nagyon a hidegtől, de a jelek szerint nem kell félni. Úgy néz ki, hogy ki tudom cselezni a hideget.

Még az lesz kicsit érdekes, ha lehull a hó, de azt is megpróbálom. Amíg nem fagy meg, hogy jég legyen, addig gondolom nem lesz gond.

Most már jó a pink kompressziós zoknim. Ma tökéletesen melegített. 

A nap vicce: állnak az emberek a buszmegállóban és vacognak. Én elfutok mellettük és melegem van a futástól. Ők engem bámulnak és gondolják, hogy nem vagyok normális, amiért ebben a kutya hidegben futok. Na kinek jobb? :D Hát nekem :P

3 megjegyzés: