2013. december 15., vasárnap

No Coffee

Nagy lépés ez nekem, de meg kell tennem. Most! 


Ne ijedjetek meg, nem orvos tiltotta meg, hanem én akarom.

Holnaptól indul a No Coffee terv. Igen, ez a holnaptól pont úgy hangzik mintha a dohányos, vagy a fogyókúrás mondaná, aki lényegében nem is akar leszokni, vagy lefogyni, csak halogassa. Holnapról, hétfőtől, elsejétől, ez a szlogen :)

Hogy miért holnaptól?  Tegnap este, amikor úgy kb. 5 perc alatt elhatároztam, hogy leszokok a kb. két évtízede tartó, kemény függőségemről, még volt kb 1 adag kávé megfőzve. Nem akartam kiönteni, mert azért mégiscsak "kávé" és fájt volna a szívem érte. Gondoltam megiszom, de már a rosszullét környékezett a látványától is. Így azt mondtam magamnak, hogy ma reggel megiszom azt a maradék kávét és vége a kávézásnak. Szóval ma félnap, holnaptól pedig 0 tolerancia.

Majd írok erről bővebben.

1 megjegyzés: