2013. december 16., hétfő

No Coffee - Day 1

Tegnap este lefeküdtem korán. Meg is ébredtem fél kettőkor, de aztán kis idő múlva visszaaludtam.


Reggel úgy ébredtem, mint aki csak pár percet aludt volna. És érdekes, hogy amikor alszok két órát, frissebben ébredek, mint ma.


Megettem az 5 - 6 db mandarinomat reggelire és No Coffee! Nagyon álmost voltam, és valahogy hiányzott az a frissesség, amit a kávé ad nekem. Kb. 9 körül jelentkezett a fejfájás is. Szuper, már vártam. Tíz felé már elég elviselhetetlen volt ez az állapot, így főztem magamnak egy csésze fekete teát. Nem szeretem, nagyon rossz ízű és nem is akarok rászokni, mert nincs értelme egyik függőségből a másikba esni. Felét megittam, valamicskét használt, de 12-re már megint olyan voltam, mint a mosogató rongy. Fájt a fejem, ragadtak le a szemeim és alig tudtam koncentrálni. Kortyoltam párat a maradék teából, ami addigra elviselhetetlenül keserű lett.


Úgy 1 óra körül kicsit helyrepattantam, már a fejem sem fájt annyira és fel is ébredtem kicsit. Délutánra már jobb lett, a fejfájás sem kínozott annyira és a tegnapi álmosság, az ásítozás kimaradt. Néha eszembe jutott, hogy jó lenne pár korty kávé, de annyi.


Érdekes, hogy nem a rituálé, nem az íze hiányzik, hanem a hatása. Nem fogom feladni, kitartok az elhatározásom mellett. Egyedüli kivétel lesz, ha megint annyira fogok szédülni, hogy nem fogok tudni felkelni az ágyból. Akkor lehet inni fogok egy kevés kávét, de remélem ez nem fog bekövetkezni.


Végül úgy döntöttem, hogy nem írom le mindazt, amire gondoltam, ami idáig vezetett és amiért lemondok a kávéról.  Jobb lesz így, megmarad a lelki békém. Haladok a saját utamon úgy, ahogy én azt elképzeltem. A napokat még egy darabig leírom, mert majd jó lesz egyszer visszaolvasni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése