2014. április 16., szerda

Az elmúlt hétről

Ideje, hogy ide is írjak már. Nem tétlenkedtem, elég jól alakult mostanában a sportolás. 

Egyik Facebookos ismerősöm egy 88 napos kihívást indított, amire beneveztem én is. Röviden: mindenki felállítja saját céljait, legyen az fogyás, sportban elérendő eredmények, folyadékbevitel stb. és azt 88 napon keresztül csinálja (remélhetőleg a kihívás végére eléri a célját).

Én a céljaimat már a kihívás megjelenése előtt felállítottam, így ez most épp kapóra jött. Főbb céljaim a következők:
  • megtartani a jelenlegi súlyomat, vagyis 63,5 - 64,5 kg között maradni,
  • javítani az étkezés minőségén (több gyümölcs, zöldség, fehérje stb.),
  • napi 2,5 L folyadék (víz),
  • futásban elérni ismét a 6-os tempót,
  • súlyzós edzések.
Április 8-án kezdődött a kihívás. Eddig jól haladok, íme a tevékenységem:


Április 3 - 22 p futás
Április 5 - 23 p futás  (ami valójában több volt, csak nem indult se a telefonom,se az órám)
Április 6 - 1 óra szobabringa
Április 8 - 30 p súlyzós edzés
Április 9 - 10 perc futás :D
Április 10 - 42 p súlyzós edzés
Április 12 - 18 p súlyzós edzés
Április 13 - 52 p futás
Április 14 - 42 p súlyzós edzés.

Lefutottam az év eddigi leghosszabb futását: 52 perc alatt 7 km-t. Ez egy 7:33-as tempó, ami nem ragyogó, de egy kiindulópont és reális, el kell fogadni. 159-es átlagpulzussal futottam, ami (mondhatni) nem olyan rossz, a célzóna 141 - 155 lenne. Hamarosan lefutom az első 10 kilométeremet is :)

A súlyzós edzések egyelőre jól mennek. Heti 3 súlyzós edzést és 3 futást terveztem, de most az elején nem lesz meg, mert még nem vagyok elég edzett hozzá és kell a pihenés. Nincs értelme hősködni, többet nyerek a pihenéssel.

A súlyom jó. Ma reggel 64,4 kg voltam, ami most nagyon jó. Összességében jól érzem magam és ez a fő.

Nektek hogy alakulnak a dolgok? Haladtok a kitűzött terveitekkel? :)
Sok sikert és további jó sportolást mindenkinek.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése