2013. április 3., szerda

Húsvéti ünnepek és az első futócipőm :)

A húsvéti ünnepeket a rokonaimnál töltöttem. Igyekeztem ésszerűen enni és viselkedni, hogy utána ne kelljen a fejemet fogjam. Elvittem a futó cuccaimat is. 

Pénteken volt 15 perc szobabringa. Szombaton elmentem futni. 9 fok volt kint, de fújt a szél és a hőérzet sokkal alacsonyabb volt, mint 9 fok. Vágtattam hősiesen, de éreztem, hogy ég a torkom, aztán elkezdtem köhögni. 17 perc alatt lefutottam 3 kört, ami 2,2 km, és akkor azt mondtam, jobb, ha hazamegyek, mert nem lesz jó vége. Otthon köhögtem még fél órát. Lezuhanyoztam és tudtam már, hogy ennek hűlés lesz a vége, rázott a hideg, melegem volt, szóval voltak már jelek. Ittam forró, hűlés elleni teát, elszoptam egy tantum verde torokfájás elleni cukorkát, majd este ismét hűlés elleni teát ittam mézzel és citrommal. Reggel vártam az ítéletet, és végül nem hűltem meg :)  Szerintem így edződik meg az ember. Kell az ilyen is, mert ha állandóan burokban tartom magam, sosem edződök meg. Este azért még letekertem 11 percet a szobabringán.

Másnap pihenőnap volt, tehát maradt a szobabringa, 21 perc és 11 perc. Hétfőn már futhattam volna, elég jó idő is volt hozzá, de reggel szédüléssel keltem fel. Ez szokott nekem időnként jelentkezni, szerencsére nem túl gyakran, max kétszer évente. Megmértem a vérnyomásom és normális volt: 107/76 - pulzus 80, ez nekem normális. Azt tudni kell, hogy ehhez a szédüléshez enyhe hányinger is jár, így a futásról szó sem lehetett, bringára sem mertem felülni, mert estére fejfájás is jelentkezett. Aludtam egyet, utána nem volt semmi bajom. Kedden lefutottam 2,67 km-t, séta és futás persze, ezt így kell érteni. Egy éles kanyart kicsit furán vettem be, ezért éreztem a térdem és ma is érzem, de remélem holnap már nem lesz gond.

Hoztam pár képet is.



És most következzék a nap híre: megérkezett a cipőőőőőőőőm!!!!! Már nagyon vártam és izgultam is, mert próba nélkül cipőt rendelni egy ilyen problémás lábra tiszta lottó, de szerencsém volt és bejött. A cipő a lábamon van és jóóóó!!!

Ez egy New Balance W670-es modell. Még nem próbáltam ki, mert ma szakadt az eső és nem vizezem össze első nap, de itthon jártam vele és össze sem lehet hasonlítani. Jó a rugózása nagyon, biztos felfogja a beton ártalmait. Holnap ki szeretném próbálni, remélem az idő megengedi. Most már csak a többi kell hozzá: varrás nélküli zoknit szeretnék, nadrágot és egy technikai pólót, de nem sürgős. 

Holnap majd írok egy rövid beszámolót az eddigi tapasztalataimról, ami a futást illeti :)


2 megjegyzés:

  1. Látod megvan a vágyva vágyott cipő, kívánom, hogy sokat tudd élvezni, sokat tudj benne futni és sok örömöd teljék benne. Várom a fejleményeket.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem volt könnyű beszerezni, de végül sikerült Köszi Mrita, holnap jelentkezem a beszámolóval :)

      Törlés