2013. április 27., szombat

Szavamat betartottam :)

Elindultam futni! Végre! 

Kicsit gondban voltam azzal, hogy mikor menjek. Felébredtem fél 7-kor, játszadoztam a gondolattal, hogy kimegyek reggel. 7-re kint is tudtam volna lenni, friss volt a levegő, jó lett volna, de nekem a reggelek elég bajosak. Az ébredéssel is sokszor gondba vagyok, megijedek és szívdobogást kapok és ráadásul mivel gond van az epémmel, elég érzékeny vagyok, többször van hányingerem emiatt. Ma azért kimentem volna, de jobbnak láttam nem tetézni a bajt. Inkább estére halasztottam.

Reggeliztem, nekiláttam a dolgomnak és végül 11 körül már nem fértem a bőrömbe :) Felöltöztem és kimentem futni. Akkor már +25 fok volt, de úgy voltam vele, hogy inkább a meleg, mint a háborgó gyomrom. Teljes harci felszerelésben állítottam oda: új cipő, pulzusmérő, új sportmelltartó :) 

A múltkorihoz képest visszavettem a tempóból, ismét az 5×2 p futás, 2 p sétát terveztem mára. Éreztem azért a kiesést is, a meleget is, de nem volt vészes. 2,67 km lett a 20 perc alatt, 7.28-as tempóval. Azt hiszem holnapután is ezt futom, amíg nagyon könnyen fog menni. Nincs értelme vágtázni.

Többször olvastam, hogy van, akinek beszúr az oldala futás közben. Én örültem, hogy engem ez elkerült. Igaz, hogy amit én csinálok, az nem is igazi futás, de volt olyan is, aki már az első nap panaszkodott. Na ma nálam is jelentkezett. Tudtam, hogy lassítani kell, meg emlékeztem tesióráról, edzésről, hogy ilyenkor lehajolva kell kilélegezni a levegőt. Az enyém nem volt vészes, pár pillanat alatt elmúlt. Remélem elkerül ezután is. 

Végre találtam egy jó helyet, ahol nyugodtan lehet futni. Két párhuzamos utcán le és fel, ez egy kb. 0,8 km-es kör, de nagyon jó, mert nincs forgalom, jó az aszfalt és aránylag tiszta a levegő is.  Nekem pont jó.
Na és végül a cipőőőő :) Hát igen, nem hiába csépelik, hogy spéci cipő kell. Nagyon könnyű, érzem, hogy hogyan rugózik a lábam benne, szóval eddig nagyon jó. Nem tudom hosszú távon hogyan fog viszonyulni hozzám és a futáshoz, de egyelőre meg vagyok elégedve vele.

2 megjegyzés:

  1. Örülök, hogy kipróbáltad, és jó az új cipő, teljék örömed benne és a futásban.

    VálaszTörlés