2013. április 29., hétfő

Büszke vagyok magamra :)

Nem szép dolog ilyet írni, de így van. Ma is voltam futni és ma megcsináltam azt a távot és tempót, aminél a múltkor elakadtam és le is törtem tőle. Most megcsináltam és nem is volt olyan vészes. Egyébként PB-t futottam, 7.18-as tempóm még nem volt, amióta futok. 

Egész nap azon törtem a fejem, hogy mikor menjek futni, mert a nagy meleg azért elvesz az erőből és nehezíti a futást. Ráadásul az éjszaka begörcsölt a lábam és egész nap éreztem a vádlimat. Magnézium pezsgőtablettát szedek most rá.

Már majdnem meggyőztem magam, hogy holnap reggel 6-kor kint leszek, de aztán 7 után már nem sütött a nap és egyből lehűlt a levegő. Gyorsan beöltöztem és kimentem, mert reggel nehezebb lett volna. (Nagyon tartok a hányingertől.)

Vicces volt a mai futás :) Ezt írtam a Facebookra:
Sosem tudja az ember, honnan és mikor jön a segítség :) Ma a második körömet futottam, amikor egy ötéves forma kis srác nagyon elcsodálkozott azon, hogy én ott futok az utcájukban. Intettem neki és köszöntem. A nagyi noszogatására félénken visszaköszönt. A harmadik körnél már azon voltam, hogy belesétálok, mert a nyelvemen tapostam, de a kis srác utánam eredt a rollerrel. Jött mellettem, aztán meg is előzött. Nem okozhattam neki csalódást :P tapostam tovább az aszfaltot. Legyőzött, mert én nem gyorsítottam, de arra jó volt, hogy ne adjam fel :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése