2013. április 25., csütörtök

Ismét sínen

Először is köszönöm szépen, hogy érdeklődtetek a sorsom felől :) Jó érzés, hogy figyeltek rám! Köszönöm Nektek!
 
Eléggé szétestem az utóbbi időben. Utaznom is kellett párszor, így minden a feje tetejére állt. Sajnos ennek az edzés itta meg a levét.

Most már úgy-ahogy rendben van minden. Ma már edzek és hamarosan a futást is elkezdem, csak még azt nem tudom melyik napszakot lenne jó választani. Reggel jobb lenne futni, mert friss levegő van és nincs annyira meleg, de nem tudom hogyan fogok tudni felkelni és éhgyomorra futni, mert enni tuti nem fogok tudni olyan korán. Megpróbálom a banánreggelivel, de ez még kérdéses. Ezt ki kell majd tapasztalni. Ha nem, akkor marad az esti futás. Meglátjuk.

Szerencsére a súlyom nem került veszélybe, max 80 - 90 dkg-t fogytam, így most 63,4 kg vagyok, ami az alsó határhoz közel van, de nem vészes.

Szóval most hajrá ezerrel :)

A Bambi 27 perces rekordja a szemem előtt lebeg :)

4 megjegyzés:

  1. Örülök, hogy jelentkeztél, szurkolok, hogy kipróbáld az új futócipőt.

    VálaszTörlés
  2. Üdv újra a fedélzeten! ;) :)

    A 27 perces rekord tegnap az én szemem előtt is lebegett, el is futottam az első km-t ez miatt. :D :D úgyhogy csak óvatosan! ;)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi Bambi :) Hát ami a rekordot illeti, az nem mostanában lesz, de azért jó figyelni az ilyesmit, hogy tudja az ember mihez tartsa magát, vagyis azt, hogy az 5 km-t nem 1 óra alatt kell lefutni :P

      Törlés