2013. február 15., péntek

Második hét edzésen is túl

Második hét is kipipálva becsületesen! Ez már kezdő zóna edzés.
 

Vasárnap, február 10 - Ma megcsináltam a hétfői edzést, mert tudtam, hogy a hét közepén lesz kiesés, így igyekszem úgy osztani, hogy ne maradjon el edzés. Szóval ma olyan gyakorlatsor volt, ami már a héten volt egyszer. Első alkalommal elég gyengén ment. Ma viszont már sokkal jobban. Volt olyan gyakorlat, amiből ma már tudtam csinálni, többet is, jobb volt az egyensúlyom is és a teherbíró képességem is. Meg vagyok elégedve a teljesítményemmel. Nehéz, de ki kell tartani. Holnap biztos hulla leszek, de tovább kell menni.

Azért gyakorlatok végzése közben eszembe jutott, hogy vajon az, aki a Péntek Enikő megjelent dvd-jével hencegett a blogján, hány gyakorlatot végzett el belőle és hány napig? 

Hétfő, február 11 - Ma reggel úgy keltem fel, hogy pattantam, mint a gumilabda. Nem volt izomlázam, ami nagy szó, mert a tegnapi edzés után azt hittem ma palacsinta leszek. Átestem volna a holtponton? Ez jó lenne, mert azt jelentené, hogy csak egy hét a keserves kínszenvedés.

Mérleg: 63,2 kg. Szuper!
Megvan a mai edzés is. Ma ugri-bugri volt, amit én nem tudtam pontosan úgy megcsinálni, de igyekeztem. Volt hasizom is ülve, ami elég kemény volt.  Ezt elvégeztem rendesen, de  ha 16 volt feladva, akkor 8-nál tartottam 10 mp pihenőt. Első körben szerintem így is jó. Fő, hogy rendesen elvégeztem. Most érzem a karjaimat és örülök neki, mert érzem, hogy fejlődik. Szeretnék már fekvőtámaszokat is csinálni, eddig nem nagyon sikerült. Kíváncsi vagyok holnap lesz izomlázam? Egyébként holnap nincs edzés :)

Kedd, február 12 - Ma szabadnap, nincs edzés. Érdekes módon nincs izomlázam, pedig azért számítottam rá.

Szerda, február 13 - Ma is szabadnap, mert hamarabb kezdtem, hétfő helyett vasárnap és egy most egy helyett két szabadnapom van. Ma viszont már van izomlázam, ami meglep. A fene se érti ezt, de nem gond :) Csinálni kell. Holnap már edzés és pénteken is.

Csütörtök, február 14 -  Megvolt a mai edzés is. Bevallom egyre jobban megy de ez nem azt jelenti, hogy könnyű. Továbbra is kegyetlen, de már érzem a haladást. A hasizom gyakorlatokból már meg tudom csinálni egyszerre a 16-ot. Ma pulzust is mértem puszta kíváncsiságból, mert ez végül nem számít.  Avg 107 volt.

Péntek, február 15 - Ma reggel nem volt izomlázam, viszont a mai edzés után eléggé fáradtnak érzem magam.  Kemény volt ez is, már az első gyakorlatnál meghúztam a karom, de sikerült kipihenni. Sikerült megszerezni az egyik dvd-jét és ott van egy nagyon profi, 5 perces bemelegítő program és a végén egy 5 perces nyújtás, ami kell is, mert az edzés eléggé igénybe vesz.

Így két hét után kijelenthetem, hogy már észlelhető a fejlődés. Jobban érzem magam, van energiám és ezen kívül pedig haladást észleltem karizom téren. Eddig nekem a fekvőtámasz egyszerűen elképzelhetetlen volt. Egyet sem tudtam megcsinálni. Enikő edzéseiben mindig van karizom gyakorlat és én nem hagyom ki. Most sem tudok megcsinálni egy szabályos fekvőtámaszt, de már több erőm van és érzem, hogy nemsokára eljön az az idő is, amikor megcsinálom az első fekvőtámaszt.

Ma pl. a székre kellett fellépni és vissza. Ez is mumus volt nekem a térdem miatt. Most már nem. És nem a térdemmel volt a gond, hanem az izmaimmal. Most már gond nélkül fellépek anélkül, hogy valamire támaszkodnék.

Nagyon örülök, hogy Péntek Enikő edzései mellett döntöttem, komplexek, változatosak, rövidek, de eredményesek. Kitartás kell, ez az, ami a legfontosabb, mert az eredmény jön.

4 megjegyzés: