2013. február 9., szombat

Első heti edzésen túl

Igen, túléltem az első hetet. Be is számolok róla.


Bevallom elég kemény edzést választottam, de tudom, hogy nem az edzés kemény, hanem én vagyok túl gyenge hozzá (tudom, hogy nem vagyok egyedül ezzel, de ez engem nem vigasztal). 

Mondanám, hogy kemény edzőt választottam, de szerintem nem helyes, ugyanis én azt az embert nézem edzőnek, akivel személyes kapcsolatban állok, szóval Péntek Enikőt csak indirekt módon nevezném edzőnek, ennek ellenére kihajtotta belőlem a szuszt ezen a héten.


Ez az első hét arra volt jó, hogy megtanuljam a gyakorlatokat, megtanuljam elfogadni a fáradságot és a fájdalmat, megtanuljam a kitartást és azt, hogy bármi áron tovább kell menni, nem szabad feladni. 


Volt olyan gyakorlat, amiből egy darabot sem tudtam elvégezni, volt olyan, amiből csak keveset és volt olyan is, aminek a könnyebbik változatát sikerült elvégezni. Nem vagyok letörve, mert kitartottam és tudom, hogy idővel azért jobb lesz, jobban fog menni de ki kell tartani, nem szabad feladni.


Megvan a februári edzésterv. Én hétfőn fogom elkezdeni, mert egy hetet csúsztam, de ez nem gond, azért be lehet tartani, csak egy hét a késés. A február se lesz nyaralás, kemény edzések vannak. 

Az is nehéz, hogy a héten minden nap edzés volt, de februárban már van olyan, rögtön az első hét, amikor csak négy edzés van, szerdán pihenőnap. 



2 megjegyzés:

  1. Ügyes vagy, én kb. három napig bírtam az otthon tornát, aztán megint feladtam... :((( meghúzódott a combomban valami, ami a futásnál is előjött, így inkább elfelejtettem megint a kitöréseket... pedig kellene keresztedzés a futás mellé, de nehezen veszem rá magam.

    Kiváncsi vagyok, hogy Neked hogy megy majd a következő hét, írj majd róla! :)

    VálaszTörlés
  2. Bambi, nagyon kell vigyázni, mert csaló az edzés. Én is éreztem, hogy nagyon húzódik a hátsó lábizmom és azt a gyakorlatot abbahagytam. Ma már 3-at sikerült elvégezni belőle, de még mindig nem megy rendesen. A kitöréseket anno nem tudtam csinálni, most viszont mennek rendesen.
    Mindenképp lesz jövő heti beszámoló is. Kemény az edzés, fájdalommal, izomlázzal jár, de az eleje a legnehezebb, ki kell tartani. Utána már könnyebb lesz, de addig ... :)))))

    VálaszTörlés