2013. február 24., vasárnap

Egy kis motiváció mára :)

Az ember mindig azt látja amit akar, sokszor a valóságot, sokszor pedig azt, ami neki megfelel. Van olyan is, hogy megalkotja a saját valóságát és elhiteti másokkal is, legalábbis próbálja elhitetni, mert azt hiszi, hogy ha ő elhiszi, akkor más is el fogja hinni. 


Csakhogy az életben minden relatív és attól függ, hogy honnan nézzük a dolgokat. Az éremnek is két oldala van, de egyszerre csak az egyiket látjuk. Ahhoz, hogy a másik oldalát is láthassuk, ahhoz az érmet meg kell fordítani.


Azért nem sportol mert beteg VAGY azért beteg, mert nem sportol?


Nem kell megijedni, most nem magam akarom fényezni azért, mert elmentem és pár percet lötyögtem a tavaszi szélben :) Szó se róla. Messze vagyok én még a dicsőségtől, sokat kell még letennem az asztalra. 


Mindenhol látni, hogy sok ember fut, edz, sportol. Általában róluk azt gondoljuk, hogy hű de jó nekik, tehetik is, mert egészségesek. Vajon tényleg így van ez? Ez nem csak az érem egyik oldala?


Most már merem állítani, hogy ennek fele se igaz. Sok olyan van, aki fiatal, egészséges, ereje teljében van, de sok olyan is van, aki azért sportol, mert egészségi gondjai vannak és javítani szeretne az állapotán. Van aki kigyógyult, van aki jó úton jár a gyógyulás felé és van olyan is, aki kigyógyulni nem fog soha, de sportolással szinten tudja tartani magát, csökkenteni tudja a gyógyszeradagját és megakadályozza a további romlást stb.


Én mondhatom, hogy szerencsés voltam/vagyok, mert mindig elém került egy ilyen példa és pont akkor, amikor szükségem van rá. 

Meg vagyok győződve, hogy millió példa van körülöttünk, csak látni kell őket. Nem nézni, látni! 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése