2013. február 22., péntek

Nagy lelkesedés után nagy csalódás

Negatív példaképem nagyon tud engem motiválni. Elhatároztam, hogy elkezdek én is futni. Mindenki fut, egyre jobban hódit ez a sportág. Én már rég tudom, hogy jó lenne, de nem vettem rá magam, mostanig. 


A napokban elhatároztam, hogy nekivágok. Bambi nagy segítségemre volt, azonnal el is intézte, hogy beléphessek a DK csapatba. Isteni közösséget találtam ott. Nagyon jó volt a fogadtatás. Egy szervezett, profi csapatot találtam, ahol rengeteg a lehetőség (táblázatok, hasznos infók) nagyon jó motiváció annak, aki felismeri. 

Bambi még edzéstervet is adott nekem, ami nagyon tetszik, mert ésszerű és szerinte azt követve el lehet érni a haladást. 

Első dolgom egy cipő vásárlása lett volna, mert a cipő nagyon fontos és főleg az én lúdtalpas, hallux valgusos lábamra ajánlatos a spéci cipő. Sok jó tanácsot és hasznos infót kaptam csapaton belül. Ma el is indultam  az egyedüli sportboltba, ami nagyobb választékot kínál. Le is törtem azonnal, amikor megtudtam, hogy ezekből a spéci cipőkből nincs nekik és nem is volt. Van még egy Adidas bolt a városban, de ott sem számítok eredményre (azért elmegyek). 


A következő lehetőség a két közelebbi nagyobb város, de az megint + 5000 Ft-nyi kiadás. Ezek a cipők sem olcsók, olyan 17 - 20.000 Ft-ot kb rá kell szánni és erre még rájönne a plusz költség ... Szóval egyelőre nincs szándékomban ennyit kihajítani az ablakon. 


Eléggé el vagyok keseredve. Jó cipő nélkül nagyon ártalmas a futás, főleg, hogy nekem vannak a derékproblémáim is. Annyira fel voltam készülve szellemileg, szerintem el is indultam volna annak ellenére, hogy még kicsit hideg van. 


Na, kiírtam magamból :( Alszok rá egyet.

4 megjegyzés:

  1. Ha nagyon szeretnél futni, megtalálod azt a cipőt biztos vagyok benne és csodálatosakat fogsz futni. Én szurkolok.

    VálaszTörlés
  2. Köszi szépen Rita, de jelenleg annyira le vagyok törve, hogy tegnap még az edzésemhez sem volt kedvem. Nem tudom mitévő legyek. Mindenki azt mondja, hogy a cipő a legfontosabb, nem érdemes megalkudni. Ha tényleg profi cipőt akarok, nekem duplájába fog kerülni és szimplán is egy vagyon. Nem tudom mit csináljak. Egyelőre csak kesergek.

    VálaszTörlés
  3. Remélem, hogy már jobb a kedved!!

    Sajnos a jó futócipő tényleg fontos, de én a helyedben elsőre nem venném meg a leghiperszuperebbet, mert mi van, ha nem fog tetszeni a futás? (ez bárkinél benne van a pakliban)

    Az óvatos futás (pl. az edzésterv szerinti) még nem tudja úgy károsítani az izületeidet, és mire eljutsz az első 5 km-ig (vagy mondjuk az első 2 km egyben lefutásáig), már érezni fogod, hogy akarod e tovább, vagy nem.

    Én így csinálnám a helyedben. Annak idején én is egy intersportban vásárolt alapkategóriás asics futócipőben kezdtem el futni, majd vettem egy nike free-t, ami marha drága volt, de hasznosnak nem mondhatnám. A mostani cipőm az első igazi futócipőm és már futottam jó egy éve, mire beruháztam rá. (135 euro volt)

    Szóval még nézd meg az Adidas boltban, hátha találsz ott egy kezdő cipőt!

    VálaszTörlés
  4. Sokkal jobb, el is indultam futni :) !!!!!!

    Én is erre a következtetésre jutottam, mert más megoldás egyelőre nincs kilátásban és amennyit én fogok futni, az nem lesz olimpiai táv :)

    Végülis én nem a legprofibb cipőt akartam, hanem a lúdtalpamnak megfelelőt, de ha nincs, akkor használom a betétemet. Szerencsére vettem pénteken egy újat, ami nagyon szuper. Ma azzal voltam futni és jó volt.

    Na majd meglátjuk mit kapok a másik boltban. Beszámolok :)

    VálaszTörlés