2013. február 24., vasárnap

Első futás kipipálva :)

Tudom, hogy nem cselekedtem a leghelyesebben, de nem bírtam ki. Felhúztam a szerintem legmegfelelőbb cipőmet és  elindultam futni :)


Az első 5 km-es edzéstervet követtem. Bemelegítésnek azt írja, hogy kezdőknek elég pár perc lendületes séta. Nekem a terepig ma 0,8 km volt, ezt jól felgyorsított léptekkel tettem meg. Utána elkezdtem futni, de sétával váltva, ahogy az edzésterv tanácsolta. Végül 3 kör lett, ami 1,92 km, 16 perc alatt, de abba kellett hagynom mert megfájult a fejem és elég kínzó volt. Nem tudom mi okozta, mert 10 percre rá elmúlt.  Azt hiszem változtatnom kell az irányon, mert van egy 8 méteres emelkedő és én, az okos, ott indultam, tehát a futások azt hiszem mind ott zajlottak és a séta/pihenő a hosszú, enyhe lejtőn. Következő alkalommal ellenkező irányba kezdem és akkor a hosszabb, enyhébb részre jut a futás és a drasztikusra a séta. Utólag mindig okosabb az ember :) Meglátjuk ez hogy válik be. De szerintem ez lehet az oka a fejfájásnak.


Összességében meg vagyok elégedve, mert minden kezdet nehéz. Elindultam, ez a fontos.

4 megjegyzés:

  1. Nagyon örülök a sikerednek, meglátod élvezni fogod, s meglesz majd a cipő is.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi szépen Rita! Meglesz a cipő, persze, csak tudod hogy van, ezeken a fázisokon át kell esni. :)

      Törlés
  2. ügyes vagy, büszke vagyok Rád!!!! :) Csak legközelebb majd tényleg ne a dombra FEL fuss, hanem inkább lefelé! ;)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi Bambi! Igen, az ember mindig tanul, a saját kárán, ha a másén nem :) Most más terep után nézek, csak találok valamit, mert ez a fejfájás tényleg azért volt. Azóta sem jelentkezett. Biztos túl nagy volt egyből a terhelés.

      Törlés