2013. február 5., kedd

Reloaded


S helyzet az, hogy a múlthéten az első edzés után elmaradt a többi. Első nap elég kemény volt, másnap izomlázam volt és az aznapi edzés brutál has volt, ami tényleg brutál. Akkor úgy döntöttem, hogy tartok egy pihenőnapot. Szerdán vendégem volt, pénteken ment el, így az edzés elmaradt. 

Nem vagyok erre büszke, és bevallom. Most pedig újrakezdtem. Tegnap megvolt az első edzés, ma reggel korán a második és most így érzem magam, mint a kutyus a képen.

Ez az elpocsékolt hét arra volt jó, hogy fejben felkészüljek. Elhatároztam, hogy reggel fogok edzeni. Ez nem a legjobb választás, mert az egykori edzőm azt mondta, hogy az izmoknak kell egy kis idő, amíg bemelegednek, de így legalább biztos, hogy minden nap megvan az edzés. Este megnézem a másnapra vonatkozó videót és fejben felkészülök, így másnap tudom mit kell tennem.

Rájöttem, hogy nekem nem szabad egyszer sem kihágni. Ha egyszer megtörtént, megfog még többször is és ezt nem szabad engednem.

Szeretem Péntek Enikő edzéseit. Kemények, de változatosak.

Szóval hajrá!

1 megjegyzés: