2013. január 26., szombat

A negatív példa pozitívan hat rám

Tegnap megkaptam a végső motivációt arra, hogy végre elkezdjem a sportot is. Az egyik blogon kiborult a bili, de nagyon. Fogyókúrás blognak indult, de aztán minden volt rajta, kifogás, mások vádolása, hiszti, mellébeszélés, hazugság, csak épp fogyás nem. Tegnap amikor megint egy hisztirohamnak lehettünk tanúi elhatároztam, hogy így nem szabad csinálni és neki kell fogni a dolognak, másképp nem lesz elvégezve.

Ma mérlegre álltam: 63,8 kg-t mutatott kétszer is a digitális mérleg, az analóg pedig 63,5-öt. Én maradok a 63,8-nál, ami tökéletes.

Reggel az is megfordult a fejemben, hogy itt az ideje bizonyítani, tarthatnék egy gyümölcsnapot. Mindig sápítoztam, amikor olvastam Bambi modelldiétájáról és gondoltam magamban, hogy én nem lennék képes végigcsinálni, mert baj van az epémmel, a sok nyers nem jó, savat csinál stb. Azóta beláttam, hogy butaságot beszéltem.

A héten kaptam egy nagyon érett ananászt ajándékba. Mind nézegettem, gondolkoztam azon, hogy mikor vágjam meg, hogy csináljam, hogy ne romoljon meg, mert a gyümölcsöt reggelire, üres gyomorra kell enni, másképp puffaszt és nem szívódik fel rendesen. Szóval ma itt volt a tökéletes alkalom. Megvágtam, megtakarítottam és felét meg is ettem reggelire.

Ebédre kicsit csaltam, mert volt még paradicsomos zöldbablevesem, de én nem nézem akkora véteknek, mert a zöldbab sós vízben meg volt főzve, üvegbe volt téve még a nyáron és  én most annyit tettem vele, hogy beöntöttem a fazékba felfőztem, öntöttem rá házi paradicsomlevet és kész. Urána megettem még egy adag ananászt. Szóval nem teljesen gyümölcs nap, hanem van benne egy kevés zöldség is, de mégsem lisztes dolgok, hús, vagy egyéb édességfélék. Eddig ittam két csésze csalánteát (ami kemény vízhajtó) és egy kávét minimális cukorral. A nap hátralevő részében pedig meg szándékozom enni a maradék ananászt és almát.

Fogyni nem akarok, de kíváncsi vagyok mit fog holnap mutatni a mérleg:)

Ami a sportot illeti, kértem Péntek Enikőtől heti edzéstervet, mert az a tapasztalatom, hogy nekem jobb, ha előre meg van szabva mit csinálok és be van osztva. Az olyan „majd mozgok valamit”-ből mindig az lett, hogy vagy elmaradt, vagy csak lötyögtem egyet Leslie-re, de az nekem most nem az igazi. Szóval megkaptam a tervet, ami hétfőtől péntekig előírja mit kell tenni. Tudom, hogy nem könnyű, Enikő nem viccel, de én sem, ha erősíteni akarok, akkor keményen kell dolgozni.

Tehát hétfőn kezdem, de addig még van két nap, tehát valamit kell csinálni és jó is, hogy nem ugrok bele egyből, legalább két nap alatt kicsit „bemelegítek”. 

Így hát elővettem Tatarek Rezsőt:) és legyúrtam belőle 10 percet, vállizom és popsi. :) Holnap lesz másik 10 perc, más izomcsoportra.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése