2013. január 7., hétfő

Az újévi bécsi koncert

Nem vagyok nagy komolyzene rajongó, sajnos. és azért sajnos, mert nem igazán értem meg. Egyedül a keringő az, ami tetszik és vonz. Még szóba jöhet pár dallamosabb, ritmusosabb darab, de ezzel kimerült az érdeklődésem.


Az újévi bécsi koncertet mindig megnézem, ha tehetem. Szerintem a legszebb esemény ilyen téren. Nekem a legelőkelőbb is egyben.


Az idei, vagyis a 2013-as koncert nagyon tetszett. Egy gond volt vele, hogy a rövidfilm női szereplője szerintem nem a legmegfelelőbb volt. Találhattak volna szebbet, jobbat is, de ez van.


Másképp csodálatos volt. 


2 megjegyzés:

  1. Tesómnak a friss lovagja ott volt, anyukájának ezt ajándékozta karácsonyra, hogy elvitte őt az újévi koncertre, állítólag nagyon jó volt élőben hallgatni őket. :)

    VálaszTörlés
  2. Szerencsés a mami, na meg Tante is :) Biztos szép volt és nem akárki jut el oda sem, mert drága is és ugye azért oda fel kell öltözni rendesen.

    VálaszTörlés