2013. január 27., vasárnap

Kipipálva :)


Tegnapi napom eredményhirdetése: 62,8 kg, vagyis 1 kg mínusz. Ahhoz képest, hogy nem is akartam fogyni, elég jó eredmény, nem? :) Nem is álmodtam volna, hogy így lemegy egy kiló, főleg azért, mert nekem nincs súlyfölöslegem. De nyugi, a víz ment ki a szervezetből (többnyire).

Én kipipálom a tegnap gyümölcsnapot, mert nálam ez nem a fogyásról szólt, hanem az akaraterőről, de elmondom, hogy nem volt teljesen gyümölcsnap. Szóval reggelire ettem ananászt, ebédre a levest (amit a tegnapi napi bejegyzésemnél részleteztem), uzsonnára ettem ananászt és vacsorára egy kis szelet kenyeret sovány sajttal, mert az ananász annyira felrágta a nyelvem, hogy nem tudtam volna elviselni a savas almát. Ha fogyiztam volna, biztos erőt vettem volna magamon és elszenvedem az almát is, annál is inkább, mert egyáltalán nem voltam éhes. Jól éreztem magam végig, egyáltalán nem az járt a fejemben, hogy „jaj én nem ehetek ma rendesen”.

Akarni kell és meg lehet csinálni, a többi csak kifogás. Ha én a beteg epémmel meg tudtam csinálni, akkor az egészséges túlsúlyos is meg tudja csinálni.

Ma már rendes étkezés következik, mert ez a  62,8 kg már nagyon az alsó határ. Ennél lentebb nem szabad mennem, mert az már veszélyes.

Ma is lesz torna, remélem Rezsiből ma lesz  20 perc, főleg, hogy a tegnapi torna meg sem kottyant, semmi izomláz:) (Valaki írta egyszer egy blogon, hogy őt a 10 perc Rezsi kikészíti.)

Rendszeresen jelentkezem majd a beszámolókkal, hátha valakinek jó példa ez :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése