2013. január 4., péntek

Kicsit másképp alakul az évkezdés

Sajnos nem úgy alakul, ahogy én szerettem volna. Kisesebb egészségi gondok miatt a torna csúszik, most nem tudom elkezdeni, túl nagy terhelés lenne ami ellenkezőleg hatna. Előbb lábra kell állnom, kicsit megerősödni, aztán jöhet a torna is.


Visszatértem a gyümölcsreggelihez. Ma vásároltam 2 kg golden almát, így reggelire lesz napi 2 alma. Ezt banánnal és citrusfélékkel fogom időnként váltani, csak az a gond, hogy a banán ára az alma kétszerese, a citrusfélék pedig sokszor olyanok, hogy vallatni lehet velük és akkor általában étlen maradok. Tehát elméletileg marad az alma, a banán és ha rá tudom venni magam akkor a grapefruit. Tízórainak jöhet a zabpehely natúr joghurttal. 


Tegnap elkezdtem egy fekete ribizli szörp kúrát. Ez házi készítmény, mi főztük be. Van benne cukor de nem veszélyes. A fekete ribizli nagyon egészséges. 


Azt hiszem elkezdem a Béres csepp szedését is. Van itthon és most az ideje, most kell nekem megerősödni. Biztos farkasétvágyam lesz tőle, de majd fékezem magam.

2 megjegyzés:

  1. Már egy ideje én is azt csinálom, hogy reggel gyümölcs, munka előtt tejeskávé, és jól bírom. Heti minimum egyszer pedig az ebédem egy fél literes gyümölcsturmix az egyik vegánbió büféből, és este is csak gyümölcsöt eszek. Már egészen megszoktam. :)

    VálaszTörlés
  2. Szerintem is meg lehet szokni, csak az ember mindig előbb vonakodik. De megéri bevezetni :)

    VálaszTörlés