2013. január 28., hétfő

Megvolt az első edzés :)

Péntek Enikő Comb+popsi kardió edzés volt mára, 2 kör kezdőknak. 


Nekem bemelegítéssel együtt 12 perc volt, de ez lényegtelen, itt nem az idő számít, hanem a gyakorlatok minősége és az, hogy milyen rendesen végzed el. A nyújtást nem adtam hozzá.

Jól kimelegít, ha becsületesen csinálod, akkor érzed is. Kezdésnek nagyon jó. Haladóknak már 4 kör van. Most még nincs értelme pulzust mérni, de majd ha belevágunk rendesen, akkor felcsatolom a pulzusmérőt is. 

Megnéztem a holnapi edzésemet :) az a neve, hogy Brutál has+kar és tényleg brutális. Csorogni fog rólam a víz, ami nem baj :) már megszoktam, hogy az erősítés ilyen. Van benne fekvőtámasz is, ami nekem halálos ellenségem :) Nem tudom mit fogok csinálni, mert a bal vállam eléggé fáj, de valahogy megoldom. 

Szóval hajrá izmok :) Az elején kemény lesz (utána még keményebb) :).

Nem kell megijedni, nem csinálok ebből edzésnaplót, nem fogom ilyen részletesen elmesélni az edzéseket, csak ma részleteztem kicsit.

2 megjegyzés:

  1. Lett izomlázad? :) Mert hétfőn én is nekiálltam Enikő tornáinak, a combomat úgy elintéztem, hogy még ma is alig birtam menni. :D :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Természetesen nekem is lett izomlázam és ez a jó, mert azt jelenti, hogy hatásos :)

      Törlés