2013. május 3., péntek

Idei nyár, tavalyi papucs

Ennek a kettőnek az eredménye az lett, hogy most alig tudok járni. Tegnapzokni vagy harisnya nélkül viseltem a papucsot, (a dög melegben) legyalogoltam 6,5 km-t aminek az eredménye az lett, hogy el sem fáradtam :) viszont iszonyatosan feltörte a lábam. Mindkét talpamon két - két vízhólyag, ezen kívül két helyen lett még vízhólyag ami ki is pukkadt, a bőr teljesen lejött, és most látszik az eleven hús. 

Ma leragasztottam, hogy mégis tudjak járni, de átvérzett a sebtapasz. 

Tehát a futásnak lőttek. Ha be is ragasztom, a sebtapasz az eleven húst fogja dörzsölni, annak meg semmi értelme. Az egyik seb pont a nagyujjam ízületénél van, ahol amúgy is nagy nekem a csont. Szóval elintéztem magam. Most kezelem, igyekszem szabadon hagyni, hogy száradjon. Pár napig ez lesz nálam műsoron, ha nem tudtam vigyázni. 

Legalább most a dög melegben legyalogolt 6,5 km után (hegyen fel, hegyről le) legalább annyi elégtételem van, hogy úgy mentem mint a rakéta, ha nem fájt volna a lábam szerintem még gyorsabban is. Nem lihegtem, nem volt melegem, nem olvadt rólam a zsír. Szóval fő az edzés :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése