2013. május 8., szerda

Újabb rekord

Ma már 06:05-kor zártam az ajtót :). Ilyen még nem volt, de sikerült felébredni ötkor, így hatig életre keltem annyira, hogy tudjak futni. 

Ma kizárólag a távra és a pulzusra koncentráltam, pontosabban kiszámoltam, hogy hol kellene belesétálni. Van egy emelkedő a körömben és azon úgy döntöttem, hogy sétálok, hogy a pulzusom ne szökjön az egekbe.

Tehát a mai teljesítményem 3,15 km lett 22:49 perc alatt, szintemelkedés nem tudom, hülyén mér a térkép, mert mindig ugyanazt a távot futom és mindig mást ad ki. (3x belesétáltam egy keveset) Tempó: 7.15 - AVG 158, MAX 167 

Az átlagpulzus kicsit nagy, azon javítani kell, de a maximális pulzus egy rekord. 

Hiába, mondjon ki amit akar, de kell a pulzuskontroll. Amióta pulzusmérő órával futok, azóta tudom tartani a normális tempót, amivel lehet fejlődni. Most már lassan nem is veszem figyelembe a kiírt sétát, akkor sétálok bele, amikor az emelkedő miatt muszáj, de ott is bírnám, ha nem lenne emelkedő. (Egyszer kinézek egy relatív sík pályát és lefutok 20 percet egyben.) 

A DK csoportban ajánlottak egy videót, amit én végig is néztem és sokat tanultam belőle, de nem is ez a lényeg, hanem az, hogy kipróbáltam és működik. Meggyőződtem, hogy ha a pulzusomat alacsonyan tartom, akkor bírom, ha nem, akkor csak lihegek, mint ezelőtt. Igyekszem megkeresni és itt is megadni, mert hasznos.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése