2014. március 3., hétfő

Isostar Powerplay High Protein 25 Strawberry

Ezt az energiaszeletet még Karácsonykor vásároltam tesztelési céllal. Azóta a kamrában vár sorára. Nincs még nekem szükségem ilyen energiapótlásra, de gondoltam kipróbálok egyet, mert eddig még a közelébe sem mentem ezeknek a termékeknek. 

Nem akartam csak úgy felzabálni, ugyanis a címke szerint magas proteintartalmú, nem édességnek szánták. Gondoltam majd egyszer egy 50 - 60 perces edzés után megeszem. Akkor sem igazán szükséges, de jobb akkor.


Aztán mégis elővettem és kibontottam.  Elég nagy volt  a csalódás. Eprest választottam, mert szeretem az epret, gondoltam finom lesz. Hát nem nagyon volt az. Értem én, hogy ez nem csoki, vagy egyéb édesség, de őszintén szólva, csak azért ettem meg, mert elég sokba került ahhoz, hogy csak úgy a kukába vágjam. Azokhoz a régi csokikhoz hasonlított az íze, amiket gyerekkoromban lehetett kapni, azok is olyanok voltak, mint a préselt fűrészpor. 

Nem mondom, hogy ez volt az utolsó, lehet majd még veszek, ha hosszabb edzéseim lesznek, de nem ilyent. Lehet csak rosszul választottam, de az tuti, hogy egy kiadós edzés után nem enném meg :(


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése