2014. március 17., hétfő

Mérleg, megint

Adtam még egy esélyt a mérlegemnek. Vettem bele egy új elemet és most működik aránylag rendesen. 

Ma reggel mérlegre álltam és 65,7 kg-t mutat, ami szerintem reális. Nem sokkoló, mert sejtettem. Ebből le kell faragni kettőt, de ha nem is kettőt, legalább 1,7 kg-t ahhoz, hogy jó legyen. Ez nem nagy dolog, jártam már ezt az utat és meg is fogom csinálni most is. Hogy mikor, azt nem tudom, nem is akarok időpontot kitűzni. Majd lemegy, amilyen hamar akar.

Változtatni akarok az étkezésemen, mert jelentkeznek a gondok. Kicsit vitaminhiányosra sikerült a téli étkezésem. Február elején elkezdtem szedni a vitamint, de úgy néz ki the damage is already done. A körmeim szétváltak, az egyik majdnem totálkáros, ami már rég nem fordult elő. Itt most nem a körmöm siratom, mert az lenő, kiújul, hanem gondolok itt a szervezetemre. Szóval most megemeltem a bevitt gyümölcs-zöldség adagot és szedem mellé a vitamint is. Alig várom már, hogy a kertben megteremjen a sok finomság.

Szép lassan meglesz minden szükséges futócuccom. Nemrég beszereztem egy technikai pólót és még egy háromnegyedes nadrágot. Remélem a karra csatolható telefontartó is megérkezik majd. Még egy kulacs kéne, de az nem tragédia, elleszek én egy üdítős plackkal is. Még meg kell tanulni a futás közbeni ivást, a kulaccsal való futást, ami újdonság lesz, de megtanulom majd azt is.

Még kérdéses, hogy miben fogok megjelenni a versenyen, de az nem annyira fontos. Majd eldől előtte.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése