2013. március 4., hétfő

Felruházva :) vagy beruházva? :)

Vasárnap már ismét égett a talpam alatt a föld, mentem volna futni, de kint +5 fok volt. Ez nekem azért még elég hideg, főleg, hogy az elején, amíg megtanulok rendesen lélegezni, gondolom fogom nyelni a hideg levegőt rendesen és nekem a leggyengébb a torkom, a hűlés mindig ott kezdődik. Ez volt az egyik ok, amiért okosabbnak láttam elnapolni a futást. A másik pedig az volt, hogy rájöttem, nagyon hiányos a sportruhatáram. Eddig nem éreztem hiányát, de egy tüzetesebb vizsgálat után rájöttem, hogy nincs mit felvennem :). Egy melegítő nadrágom van, ami vékony még a +5 fokhoz. 

Ma elmentem vásárolni és elég szerencsés voltam, vettem polár felsőt, pár hosszú ujjú pamut trikót, melegítő felsőm meg van. Ezzel már lehet kezdeni valamit. Jó lett volna még egy nadrág is, de amik voltak nekem nem tetszettek, így azt most nem vettem. Egyelőre ezekkel indulok neki, mert spórolok a cipőre :) Abból mindenképp jót szeretnék venni.

Ma már +7 fok volt, talán +9 is a rádió szerint, de úgy fújt a szél, hogy hazafelé jövet harcolnom kellett a talpon maradásért. Holnapra már +12-t mond, remélem lesz is annyi, mert holnapra van betervezve a kezdés. Az edzésterv is keddet ír és az idő is holnap ígéri az eddigi legmagasabb hőfokot. Majd holnap kiderül.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése