2013. március 12., kedd

Totál balsiker a mai :)

Ma lett volna a negyedik edzésem. Már úgy készültem el, hogy nem nagyon volt kedvem kimenni futni, de mégis összekaptam magam és kimentem. Mára 5*2 p futás, 2 p séta lett volna. Már az első 2 p futás is elég furán ment, de nem estem kétségbe, mert még volt ilyen, hogy az első futás nehezebben ment, de utána a többi már könnyen. 2 p séta alatt kipihentem magam és nekiiramodtam a második 2 p futásnak, ami megint nehezen ment, de azért tartottam a tempót. A harmadikból már lecsaltam negyed percet. A negyedik 2 p futásból 1 p lett és a többi pedig séta volt hazáig. Kicsit meg is fájult a fejem. Igaz most várható a fejfájás nálam és szerintem ezért vagyok most ilyen gyenge.

Na majd a következő jobban fog menni. Nem kell kétségbe esni :) Tudtam, hogy ez a periódus el fog következni :) Majd megtanulom valahogy átvészelni.

2 megjegyzés:

  1. A lényeg, hogy elindultál és próbáltad. Én három hétig beteg voltam és nem tornáztam és nem is futottam. Nagyon nehéz az kezdet és az újrakezdés is, de erősnek kell lenni!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Satöbbi, sajnálom, hogy beteg voltál. Gyógyulást neked! Remélem már túl vagy a nehezén. Ma ismét futónap, kíváncsi vagyok ma hogy fog menni :) Beszámolok! :)

      Törlés