2013. március 25., hétfő

Ma csak kimentem :)

2.62 km 20 perc alatt, szintemelkedés 6 m. (4*3 p futás, 4 p séta, de megint csaltam, többet futottam és kevesebbet sétáltam) Tempó: 7.38  

Nagyon vacilláltam, mert a +9C ellenére elég hidegnek tűnt a levegő, megint fújt a szél. Nem tudom mi van mostanában, de nem kérek szelet. Kérem vissza a szélcsendet :)

Szóval megnéztem az időjárás jelentést és holnapra +3C lesz a maximum, így már jobban tudtam értékelni a mai +9C-t. Beöltöztem széldzsekibe és irány futni. 

Ma normális körülmények között 4x3 p futás, 4 p séta lett volna kiírva, de az ügyes fejemmel nem emlékeztem pontosan, hogy 3 p séta, vagy 4 p séta, így lecsaltam a sétából, volt amikor 2 p séta után indultam és 3 p futás helyett 2 p lett, mert lassítani kellett. Összességében elégedett vagyok, mert első sorban megint legyőztem magam és kimentem, nem vacilláltam a 9 fokért. Másodsorban pedig kihasználtam az alkalmat, megmozgattam magam. 

Ma egy új útvonalon mentem, ahol csak 6 m szintemelkedés van, az is hosszan. Sajnos nem nagyon tetszik, mert nagyon keskeny a járda és sok helyen törött, az úton pedig nem nagyon lehet futni. Még nem tudom mit csinálok ezzel az úttal. Egyelőre semlegesen érzek iránta, nem döntök. 

Ami új volt ma, az a zene. próbálom rászoktatni magam, hogy zenével fussak, vagyis arra, hogy a futásra koncentráljak, ne hagyjam, hogy a zene ritmusa befolyásoljon. Ma eléggé meg vagyok elégedve, szerintem tudok én zenére is futni. 

Van még egy célom, ami egyelőre távlati és nem is tudom hogyan fogok nekifogni. A torkomat szeretném kicsit megedzeni. Most azért szerintem kicsit szoktattam a hideghez. Jó lenne megszokni a hideget is. Hátha őszre már edzettebb leszek.

Remélem majd ősszel mosolyogva fogom olvasni ezeket a sorokat, és jót nevetek majd azon, hogy mennyire vigyáztam, féltettem magam a hidegtől :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése