2013. március 1., péntek

Kicsit lassítva

Az izomlázam a bokám körül elég keményen tartotta magát, de szerdára már feladta. Aznap temetésen kellett részt vennem. A temető egy hegyen van, mire odaértem jól kimelegedtem, ugyanis én szeretem tartani a tempót, így legalább használ is valamit a gyaloglás. Egy órás volt a szertartás, jól megfújt a szél. Reggel még úgy számítottam, hogy utána megint kimegyek futni. Nem erőltetem, csak amennyi jólesik, de utána már lelkileg nem volt erőm, így elnapoltam tegnapra.

Igen ám, csak hogy tegnap már délelőtt mindenem fájt, a fejem, a jobb fele főleg, a halántékom, a fogsorom, a torkom stb. Inkább a túlélésre játszottam, délután már a hideg is rázott, de azért legyalogoltam 3.7 km-t és megnéztem az Adidas képviseletet. :) :) :) Mondjam? Elmondom :) 3 fajta női futócipő volt a polcon. Kérdeztem a nőt, hogy spéci, lúdtalpas stb. létezik? Elkezdte forgatni a szemeit, morgott is valami olyasmit, hogy nincs, aztán megfordult és otthagyott. Arra számítottam, hogy cipő nem lesz, de ilyen bánásmódra azért nem :) Na mindegy, ezt itt meg kell szokni. 

Hazajöttem és már a hideg is rázott, így a futás lemondva. Szedem az Aspirint, reggel kicsit jobban voltam, de most megint elővett a fájás. Az idő is lehűlt, reggel 0 fok volt, most 8 fok van de be van nagyon borulva. 

Olvasom, hogy mindenki vastag öltözékben, sapkával fut, én meg enélkül mentem volna. Azt hiszem jó lenne, ha már kicsit melegedne az idő. 

Tehát ami a cipőt illeti, marad a másik bolt, ahol nagyobb a választék. Veszek majd egy kényelmes futócipőt és betétet belé. Egyelőre megteszi az is. Aztán majd, ha a maratonokat sorra fogom nyerni, akkor veszek profi cipőt :) :) :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése