2013. március 21., csütörtök

Ismét futás

Ma már sokkal jobban ment. A negyedik edzést ismételtem meg, azt amelyik 5×2p futást és 5×2 p sétát ír elő, mert annál akadtam el. Kicsit csaltam ma, de jó értelemben, mert 17 perc lett és többet futottam, mint sétáltam. 


Tényleg jó figyelni a szervezet jelzéseit, amikor nem megy, nem kell annyira szigorúan erőltetni. 


Azt hiszem útvonalat kell változtatnom, mert az a 32 m szintemelkedés nagyon bekavar nekem. Mivel változó a futóidő, nem tudom úgy kisakkozni, hogy a séta az emelkedőre jusson. Ma pl. a lejtőn lefele futottam és annyira könnyen ment, hogy tudtam volna még futni, de visszafelé már az emelkedőn bizony nem volt könnyű. Az egyenes vonalon nagyon jól ment. Keresek egy másik útvonalat, mert ez úgy érzem nagyon befolyásolja a teljesítményem. Nem vagyok én elég edzett ehhez.

2 megjegyzés:

  1. Most látom csak, hogy hova raktad a képet. :)

    Ügyes vagy a futással, én is átmennék sikabb részre a helyedben most még, meglátod, hogy jobban fog menni majd egy egyenesebb terepen.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Bambi, a helyére tettem :)
      Hát muszáj lesz más útvonalat választani, mert ez érzem, hogy nem nekem való és nincs miért kínozzam magam. Most van egy másik, már ég a taplam alatt a föld, de szombaton kipróbálom :)

      Törlés