2013. március 10., vasárnap

Megvolt a harmadik futás is

Tegnap még úgy nézett ki, hogy esőben fogok futni, de szerencsére amikor kimentem, csak csepergett, de azt is csak az első 100 méteren, utána már nem esett. 

A mai futásom 2.51 km  20 perc alatt, szintemelkedés 37 m. (4*2 p futás, 3 p séta) Tempó: 7.46 

most már egyre nő a terhelés és csökken a séta, de elvégre fejlődni kell és fejlődök is, mert érzem, hogy már nem fáradok annyira, a két percet is lefutottam ma négyszer. Vezetem a futásokat részletesen. Arra vagyok kíváncsi, hogy menni idő alatt sikerül elérni a tisztán lefutott 2 km-es távot :) :)

Azóta vásároltam még magamnak futócuccokat. Hamarosan szereznem kell egy simléderes sapkát, mert esőben vizes lesz  a szemüvedem és azt nagyon utálom.  Szép lassan meglesz minden :) még a cipő is!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése