2013. augusztus 18., vasárnap

Az első egy óra egyben lefutva

Most már tudom, hogy csak szellemileg vagyok felkészülve a 10 km-re, a térdeim még nincsenek :) Így továbbra is a szervezetemre hallgatok :) Nem fáj semmim, de éreztem a végefelé a térdeimet és erre figyelnem kell nagyon. 

Kezdem ott, hogy tegnap már kiszámoltam, hogy mennyit kellene fussak mennyi idő alatt, ami persze nem a legjobb dolog, mert ha tudom, akkor valószínűleg hajtom is magam. Szerencsére nem így volt ma reggel. 

A pénteki fájdalom után figyelnem kellett mindenre, hogy ne ismétlődjön a történelem.  Indulás előtt ettem egy banánt és vizet ittam tej helyett, ahogy a  tanácsadóm mondta. Nem vagyok meggyőződre róla, hogy a tej volt a hibás, de az biztos, hogy a víz nem árthat és kell is. Most már azt hiszem meg fogom enni a két banánt előtte, mert előbb-utóbb nőni fognak az edzésidők és ezzel a  távok is és kell az energia.  

First personal best One hour of 8.48 km .
  • Distance 8.48 km
  • Duration 1h:00m:00s
  • Avg. Speed 7:05 min/km
  • Calories 630 kcal
  • Avg. Heart Rate 155
  • Max. Heart Rate 175
Meg vagyok elégedve még a tempóval is. Már a tizedik percben éreztem, hogy bekapcsol az automata és örültem is neki, de nem tartott sokáig. Nem voltam gyors, de kb 15 percnél éreztem, mintha kezdene jelentkezni megint az a szúrás, így lassítottam, mert nem akartam feladni semmiképp. Éreztem végig, hogy nehéz a lábam, de mentem tovább. Végül nem lett szúrás, csak jelzés volt, de erre figyelnem kell nagyon.  
Szóval ez egy újabb rekord és nem is rossz: egy óra 7-es tempóban :)

2 megjegyzés: