2013. augusztus 28., szerda

Megtörtem a rendet :(

Ma augusztus 28-át írunk, tehát még van 3 nap a hónapból és most buktam el.

Egész augusztusban arra törekedtem, hogy ne lógjak el egyetlen edzést sem. Eddig sikerült, egy sem maradt el, kivéve amikor kényszerpihenő volt, ami egybeesett a kirándulással. Így 2 edzés marad el. Erre nagyon büszke voltam, ez volt az augusztusi lecke, amit kiszabtam magamnak.

Mostanában estére tettem át a futást, mert reggel még nagyon sötét van. Ma estére esőt mondtak, nem mintha egész nap nem esett volna. Délután zuhogott, későn ettem és nagyon sokat ráadásul. Aztán elállt az eső és mehettem volna futni, de késő is volt már és teli gyomorral nem mertem. 

Próbálom nem rosszul érezni magam ezért, de okolom magam a történtek miatt. Valahogy jobban meg kell szerveznem a dolgokat, mert így nem lesz eredmény, sajnos :(.

4 megjegyzés:

  1. Ne érezd magad rosszul, egy kihagyott edzés még nem a világ vége! :)
    Az eső nekem is mumus, én sem indulok el, ha esik, ha közben kap el az más, azt akár még élvezni is tudom. Így nem csak magad, a cipőd is megóvtad az elázástól, NB biztos hálás érte :). Nagyon szépen haladsz, egy nap kiesés nem vet vissza a fejlődésben. Persze az is igaz, hogy futni jóóóó, én sem szeretem, ha tőlem független okok miatt ki kell hagynom a futást. Szomorú akkor légy, ha lustaság miatt nem indultál el!!! :)

    VálaszTörlés
  2. Itt az a baj, hogy én tehettem volna azért, hogy beleférjen a futás és mégsem tettem. Figyelmetlen voltam, elnéztem az időt és a kajálást is.

    Az nem baj, ha kimarad egy edzés, de sajnos az első után megy a második, aztán a harmadik. Ezt már megfigyeltem magamon. Ezért igyekeztem rászoktatni magam arra, hogy ne hagyjak ki edzést.

    De ez most tanulság volt nekem. Remélem nem lesz több ilyen.

    VálaszTörlés
  3. Nem lesz ilyen több, mert figyelek, és számonkérem rajtad!!! ;)

    VálaszTörlés
  4. Ennek én csak örülni tudok :)

    VálaszTörlés