2013. augusztus 27., kedd

Jön az ősz :(

Tudtam, hogy nem lesz mindig nyár, de valahogy most nem esik jól, hogy jön az ősz, főleg a képen látható szomorú valóság miatt. Már egy ideje bosszankodom azon, hogy reggel 6-kor, amikor indulnék, még sötét van és én utálom a sötétséget. Eleinte elhitettem magammal, hogy csak be van borulva, holnap jobb lesz, de ez is ment egy darabig. Utána már be kellett látnom, hogy csak ámítom magam.

Egyébként szeretem az őszt, mert nagyon szép színeket tud elénk varázsolni, annak ellenére, hogy ez egyfajta befejezést, elmúlást jelent.

Alig szoktam meg a nyári rendszert, vagyis a futás terén, és most megint meg kell szokni egy új rendszert. Jó volt nagyon a reggeli futás, nem adnám semmiért, de a sötét kényszerít. Nem akarom túldramatizálni a helyzetet. Meg kell szokni és kész. Nincs más, ezt kell szeretni. Ha futni akarok, akkor megoldom az esti futást, legyűröm a lustaságot és megyek :)


Este már nem lesz olyan meleg mint eddig. Megnéztem az előrejelzést az elkövetkezendő 10 napra és a csúcshőmérsékletek sem annyira ijesztőek, és azok délben lesznek, estig jóval csökken a hőmérő higanyszála.

Hát ez van. Az elején fura lesz, aztán megszokom. Ez mindig így van. Sok mindent megszoktam már, meglepően sokat, ezt is megszokom.

Egyébként is jön a nagy kihívás, a hideg, ami komoly megpróbáltatás lesz számomra. Erre kell koncentrálnom.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése