2013. augusztus 5., hétfő

Iszapfesztivál Dél-Koreában

Na nem kell megijedni, nem ment el az eszem, de ez azért elég vicces, így firkálok róla egyet :)

Érdekes megfogalmazásban adta hírül a CNN, hogy július 23-án elkezdődött Dél-Korea legnépszerűbb fesztiválja, a 16-ik éves Boryeong Mud Festival, amely július 28-ig tart. 
"Nevezzük a világ legnagyobb iszap harcának vagy a legnagyobb csoportos kozmetikai kezelésnek, bárhogy is neveznénk,  látogatók milliói teszik meg az utat  Dél-Chungcheong tartományba, hogy részt vegyenek ezen a fesztiválon."
Csoportos kozmetikai kezelés? Igen, létezik iszapos kezelés a kozmetikában, de én azt valahogy másképp képzelném el :D

A cikk szerint az idén megdől a rekord, ami a látogatók számát illeti.  300.000 külföldi turistát vártak a helyszínre.

Kiszemeltem nektek pár érdekes képet.


Upsz, kicsit maszatos lett a szemüvegem :)


Na igen, a nők :)

Amint a képen is látható, a hangulat vitt mindent :) (szerintem)

Elemezgettem az érzéseimet, de azt hiszem még nem állok készen egy ilyen fesztiválon való részvételhez. Hiába, fel kell nőni a feladathoz  :D

Ennek ellenére díjazom az ötletet, így lehet turistákat olyan helyszínre vonzani, ahova lehet másképp nem látogatnának el ennyien.

Forrás: CNN

3 megjegyzés:

  1. Ez az új sablon megzavart, mert itt felül jelzi a hozzászólást, nem alul...ez (is) lehetett a baj:/ Másrészről meg tetszik az új küldő:)!

    VálaszTörlés
  2. Rita, érdekes bizony kívülről nézni :)
    Satöbbi, nekem is tetszik a sablon.

    VálaszTörlés