2013. augusztus 18., vasárnap

Ezt is megértem :)

Pénteken, mióta futok először, elkezdett szúrni a jobb oldalam. De annyira, hogy 2,17 km után feladtam és hazajöttem. Bosszantott a dolog, mert ez eddig engem elkerült és most ráadásul a tempóm sem volt gyors, nem mondhatni, hogy ezért volt. 

Ettem két banánt, ittam vizet, megpihentem és egy órára rá kimentem megint és lefutottam a 40 percet fájdalom nélkül és gyorsabb tempóban, mint amilyen a reggeli 2 km volt.

Aztán kezdtem visszaforgatni a filmet magamban, hogy mit ettem és mi volt a héten és eszembe jutott, hogy szerdán, gyaloglás közben is szúrt. Akkor nagyon csodálkoztam, mert azért gyalogolni nem tudok úgy, mint a szélvész, akkor miért szúr?

Kis nyomozás után rájöttem, hogy számos oka lehet, de hogy pontosan mi okozta nekem, azt valószínű nem fogom megtudni így egyből. Én a kajára gyanakszom, mert az epém szokott rendetlenkedni és előző este fűszeres, kolbászos pizzát ettem, ami nem épp nekem való. 

Végül nem tudom mi volt az oka, de eldöntöttem, hogy enni fogok futás előtt és vizet iszom, nem tejet.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése